Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
BloggRegistret.se

Lämna gärna ett avtryck i gästboken ! :-)

Gästbok

måndag 24 januari 2011

Mysig helg...

...Ja det har jag verkligen haft, eller jag & Tilde Gumman. Vi har ju varit i Kiruna & hälsat på Anna & Frida och som alltid när vi ses går tiden alldeles för fort tyvärr, men vi har haft så himla mysigt, ätit en massa gott, sett film, strosat på stan och bara umgåtts. Edvin har varit hos Anna också så Tilde har haft en kompis. Det har varit så roligt också att ha fått ha egen tid med Tilde, det känns jätteskönt att ha kunnat ägna sig åt enbart henne en hel helg. Det lever vi länge på !!! :o)) Nu ser vi fram emot nästa Kirunatripp i början av Mars, då åker vi hela tjocka familjen men då blir det att ta bilen.



Sötnosarna Edvin & Frida:

Jag och min älskade kusin vitamin....


Hur söta är inte vi då ? Puss puss puss Gullungar !!!

Idag är Tim hos Therese, flickorna är på dagis och jag har bara tagit det lugnt. Alice är med min mamma till veterinären för vaccination (Tack mamma!) så ja jag sitter här alldeles ensam i soffan. Snart ska jag börja med middagen och sen iväg på VC för att ta blodtryck på Tim också ska han få sin cellgiftsspruta.



2 kommentarer:

Louice sa...

Hej Linda!

Nu har jag också hittat hit.. :)
Det va kul att träffa er en snabbis i helgen!

Ha det bäst!
Kramar

SunnyRainBow sa...

Hej på dig !
Vad skoj att du hittat hit !! :o)

Ja det var kul att ses och se er lägenhet också, ni hade jättemysigt.

Lycka till & ha det så bra nu när du ska iväg till Boden !!

Kram kram !