Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
BloggRegistret.se

Lämna gärna ett avtryck i gästboken ! :-)

Gästbok

måndag 17 januari 2011

Brudklänningar

Jag och Johan ska ju gifta oss i sommar, ja så ska jag då äntligen bli fru Berglund. Efter snart 13 år tillsammans så är det alltså dags för detta stora... ;o)

Men det blir inget storslaget bröllop, nej utan ett mindre gemytligt med våra närmaste. Det är ju mycket en pengafråga också och som småbarnsföräldrar till 3 små liv så har man inte så gott utav den varan tyvärr.

Jag vill dock ha en FIN klänning (och en fin make-up och fina naglar och en fin frisyr och.... och och....) och ser mycket fram emot denna dag när Johan ska göra mig till en ärbar kvinna ;o) och hur söta kommer inte Tuva Tim och Tilde vara i de sötaste finfinfinkläderna.

Vi har väl tänkt oss att detta skola ske runt högsommaren nån gång... men vi vet tex ännu inte vart vi ska vara... har ett par ideér och måste kolla närmare på detta. Tiden går ju så fort så hips vips så är det sommar igen !!!

Jag har hittat två stycken (i mitt tycke) supersöta klänningar till humana priser. Man måste ju tänka på att Johan ska ha kläder, barnen, ringarna, maten... ja det drar ändå iväg kostnadsmässigt. Måste spela mer på KENO !! Lätt å vinne.... Jo pyttsan !!!

Vad tycker du om dessa klänningar ?!



So Long !

Inga kommentarer: