Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
BloggRegistret.se

Lämna gärna ett avtryck i gästboken ! :-)

Gästbok

lördag 15 januari 2011

Länge sedan !!

Ja nu är det otroligt länge sen jag skrev i bloggen! Jag har varken haft tiden, orken eller motivationen till att blogga på sistone men nu är jag på G igen.. Kanske :0) Den som lever får se! Jag undrar om det är någon som kikar in på den här sidan fortfarande överhuvudtaget?! Är Det ?!?! Har du saknat mig och tycker att jag ska rycka upp mig och kasta in lite inlägg & bilder !?;0))

Jag vill gärna veta... Kanske det motiverar mig att börja om igen ! :0)

Här är det fullt upp med våra vilda trillingar & dagarna är fyllda av lek, bus, bråk, skrik, gråt, kärlek och en massa därtill. ;0) tänka sig att om bara ett par månader blir våra "små" hela 3 år!! Inte klokt vad tiden rusar iväg.. Tyckte nyss att jag var gravid & gick & vaggade med stormagen i vädret ;0)

Snart 3 år gamla är alltså barnen & därmed är de alla just nu inne ( ja sen några "ljuva" månader tillbaka!) i sin allra "bästa" (värsta!!!) 2-3 årstrotsen eller kalla det vad man vill,(utvecklingsperiod/fas!) men det har verkligen varit en utmaning med allt vad detta innebär att uppfostra och ta hand om 3 barn som är i samma ålder... Stundtals så är det otroligt tungt & påfrestande men emellanåt så är det ju alldeles underbart & fantastiskt. Våra älskade barn ÄR ju fantastiska är det absolut bästa som hänt oss, utan tvekan... Men visst är vårat liv som en mindre Berg & dalbana för tillfället ! ;0) jag skulle ljuga om jag påstod nåt annat.

Nu ska jag njuta av lugnet, tystnaden och fortsätta se på min nya favoritserie, Dexter !!!

Ha det så gott !!

Kram Linda



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: