Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
BloggRegistret.se

Lämna gärna ett avtryck i gästboken ! :-)

Gästbok

torsdag 3 februari 2011

tjolahopp !

Lite bilder kommer här.... :o)


Söta Erik, nyligen fyllda 8 år. 

Mamma Sara & lilla glada Malin.




Jag undrar om barnen blir less när mamma alltid springer med kameran i högsta hugg ?! Men lilla Tuva är minsann en riktig linslus. Jag undrar vem hon kan brås på ? Hmmm ;o)

Jag har faktiskt suttit och sorterat och rensat i foton som jag har på datorn, varit seriös och gjort egna mappar till vart och ett av barnen. Alltså, en Tuva mapp, en Tim mapp och en liten Tilde mapp. Men det blev inte alls så lite för det är ju HUR mycket foton som helst, så nu ska här framkallas ! För visst är det väl ändå roligt att ha vanliga, hederliga foton i vanliga hederliga album. Vad tycker du ?!


Jag ser att ganska många läser bloggen men nästan INGEN skriver. Snyft ! Det gör mig sårad, ledsen och besviken och jag känner nästan en tår trilla nedför min kind... sakta sakta, som en tinande istapp.. ok det kanske var lite att ta i, men jag blir JÄTTEGLAD om du som läser lämnar ett avtryck i gästboken.. så kom igen nu, make my day !!!

Ha det så bra !! 

2 kommentarer:

Louice sa...

Underbara bilder på underbara ungar!!!

SunnyRainBow sa...

Tack Louice, kul att du tycker det !! Hoppas att allt är bra med dig ?! Kram !!!