Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
BloggRegistret.se

Lämna gärna ett avtryck i gästboken ! :-)

Gästbok

måndag 7 februari 2011

Äter glass...

Hos farmor & farfar där vi var igår på middag. Här sitter barnens kusin Isak and the triplets ! ;0)




Tim testar en snygg (?) hjälm... Vill ut & köra skoter som sin kusin Isak... Men det dröjer sa mamma mus (ja alltså jag!) till den motortörstige Tim. Jag fasar över den dagen som han ska börja med motordrivna fordon... Kommer att springa efter med blåslampa & första hjälpen låda tills han blir 18 år.. :0))




Tilde kanske vill börja rida häst (?) eller gå på balett eller spela teater ? eller alla delarna ...



Tuva kanske går sin egen väg & satsar fullt ut på musiken & söker till Idol 2025 ?! ;0)




Vad mina barn än beslutar sig för att göra i framtiden och vart än deras vägar bär så kommer jag alltid att finnas där för dem, gå genom eld & vatten för deras skull, älska dem villkorslöst & göra allt jag kan för att vara en bra mamma ! :0))

Carpe Diem !!

Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Gör ett försök i att kommentera genom att göra det "anonymt" :)

Glass i stora lass!
Säg det barn som nekar glass va?

/The Nanny