Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
BloggRegistret.se

Lämna gärna ett avtryck i gästboken ! :-)

Gästbok

måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag!

Idag fick jag blomster av Johan när han kom hem från jobbet. Det värmde gott i hjärtat & gjorde mig glad. Min älskling ! Nu i April har vi varit tillsammans i hela 13 år...







Till middag idag blev det ugnsstekt falukorv med sallad till mig & potatismos till övriga familjen



Enkelt och gott. Bara att skära skåror i korven, stoppa ned ost i varje skåra, lägga lök & tomater runtom och så på med en massa grädde ;0) mums ! Ja okej jag satte lite, men bara lite ringlade över med ketchup & senap ( jag vet.. Inte LCHF godkänt, men så stenhård är jag inte... ) in i ugnen på 175 grader i 30 minuter, klart & betalt :0)

Nu det okända på tv !!

Kram Linda

Inga kommentarer: