Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se
BloggRegistret.se

Lämna gärna ett avtryck i gästboken ! :-)

Gästbok

måndag 6 juni 2011

Lumene Vitamin C+

Hjortron är gott och kan även vara välgörande för huden...
Jag är ju en buzzador och det innebär att jag får testa olika produkter/tjänster för att sedan säga vad jag tycker om produkten & det bästa av allt är att det är HELT GRATIS !!! Man får även med prover att dela ut till vänner/familj/bekanta !! :o)


Den senaste produkten jag fått förmånen att testa är en lystergivande dagkräm från Lumene.
Jag som älskar hudvårdsprodukter :o) och denna kräm faller mig faktiskt i smaken, den sjunker snabbt in i huden, ger bra med fukt och luktar jätte gott.


Denna kräm innehåller vitaminer, antioxidanter & omegaoljor som man kan finna i den nordiska naturen. Det verksamma ämnet i krämen är fröolja från hjortron (alltså fullproppad med C-vitamin) som skyddar och förstärker huden mot inre och yttre faktorer som skyndar på hudens åldrande. 


Vill du också bli en buzzador ? Lätt som en plätt. Gå bara in här: www.buzzador.com 
Sedan får du gärna skriva att jag bjöd in dig, skriv mitt användarnamn: "SunnyRainBow"

Tack på förhand :o)


Kram Linda





Inga kommentarer: